تمام من

تمام من

                            ساکت نیستم لبهایم هم نسوخته است


                                تنها


                                      
تمام من


                                                    تاول زده


                                    
       از آشی که نخورده ام



نظرات شما عزیزان:

mohammad javad
ساعت20:45---25 اسفند 1392


...
ساعت10:59---23 اسفند 1392




میان ماندن و نماندن



فاصله تنها یک حرف ساده بود



از قول من



به باران بی امان بگو :



دل اگر دل باشد ،



آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد






پاسخ:زیبابود مرسی


نیلووو
ساعت10:58---23 اسفند 1392




کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!



لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!



دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...




پاسخ:مرسی


رضا
ساعت14:05---22 اسفند 1392
با من تــــــــــلخ حـــــــــــرف نزن من خــــــــودم زهـــــــر مارم ...



سلام آجی مریم ..ممنون که سر میزنی بهم از این به بعد منم میام اینجا سر میزنم بهت ...



آجی لینکت کردم ...



مرسی



یا حـــــــق
پاسخ:ممنون رضا


zahra
ساعت11:30---22 اسفند 1392

پاسخ:اخی نه


یکتا
ساعت10:52---22 اسفند 1392
حکایت عجیبیست



رفتار ما آدم ها را خدا می بیند و فاش نمی کند.



مردم نمی بینند و فریاد می زنند….. !!!




پاسخ:امان از مردم


sepanta
ساعت20:10---21 اسفند 1392
شک ندارم همین روزها...

هیچ گرسنه ای باقی نمی ماند...

همه سیر می شوند, از زندگی...
پاسخ:همین روزا خیلی نزدیکه ممنون سپنتا


الیسا
ساعت11:07---21 اسفند 1392
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم


پاسخ:مرسی الیسا


نادیا
ساعت11:06---21 اسفند 1392
دلگیر نباش ، تقصیر از خودت بود !

دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را . . .


پاسخ:باید عوض کنم قفل تمام ارزوها را


امیر
ساعت11:02---21 اسفند 1392
آدمــهــا ،



نــمـی فـهمـنـت ….



تـرجـمـه ات مـیـکـنـنـد ؛



آن هـم بـه زبـان خـودشــان


پاسخ:ممنون امیر


aNaHID
ساعت10:44---21 اسفند 1392
دنیا عجیب است

آدمها رنگارنگ ، دود سیگارها یکرنگ !



خیلی خوب بود دوستم



راستی من اسمم آناهید هستش اجی
پاسخ:lمرسی اناهید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 / 12 / 1392برچسب:, ] [ 20:57 ] [ مریم ] [ ]